Thursday, December 15, 2011

WALKING for Sketchabilities #61 with PP

To juz przedostatnia praca dla Sketchabilities. 
Będzie mi bardzo brakowac tych wspanialych mapek Karan od stycznia!
Tak czy inaczej co jakis czas sama chetnie wezme udzial w wyzwaniach Sketchabilities!
Na pocieszenie maly ptaszek doniosl mi niedawno specjalnie zaproszenie do zabawy z nowymi mapkami w nowym miejscu i mozecie byc pewne ze i Was tam zaprosze juz wkrotce.

Tym razem delikatnie, skromna paleta kolorystyczna ale znalazl sie ulubiony turkus.
LO jest o małych ludziach którzy robią wielkie postepy i zajdą daleko.
Uwielbiam te cztery posiniaczone nóżki :)
Koniecznie zobaczcie jak z aktualną mapką poradzily sobie moje utalentowane kolezanki z Sketchabilities. 



8 comments:

  1. Hey gal! :) thanks for all your comments in my posts! wanna wish u the best for your application too :)! AND Lovely take on the sketch xo em

    ReplyDelete
  2. Piękny scrap! Kolory też moje że o papierze nie wspomnę. Albo wspomnę;) Kupiłam, mam, ale tak mi się podoba, że boje się ciąć i pewnie z tego wszystkiego "przeterminuje się" ;) :)

    ReplyDelete
  3. Greetings! that is an unusual sketch, but your layout looks fabulous! love it!

    ReplyDelete
  4. Sooooo detailed and pretty---absolutely stunning!

    ReplyDelete
  5. This is STUNNING! I hope you and your family have a very Merry Christmas and a fabulous New Year. Take care xox

    ReplyDelete
  6. simply stunning! I like what you did with the sketch!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).