Tuesday, December 6, 2011

Candy, candy and some more

Lubicie buszowac po nowych sklepach?
Lubicie slodkie Candy?
Jest okazja na to na blogu http://blog.scrapmarket.pl/ 


 To nie wszystko. Kolejne slodkie Candy przygotowala dla nas....
wspaniala scraperka z colorfulmemories-protea




Czy odwiedzil Was juz Mikolaj?
Mnie tak i bardzo sie ciesze chociaz nadal z utesknieniem czekam na paczki wyslane poczta, sporo ich sie nazbieralo a od kilku dni nic tylko rachunki i broszurki...:(
To jeszcze pokaze Wam kilka fragmentow nowych prac.


i zdjecie dziecka wyczekujacego w oknie  reniferow....
ja tez na niego czekam bo ma przyniesc...Candy dla Was :)

5 comments:

  1. Już Mikołaj grzeje sanie, czego pragniesz niech się stanie.
    Każde z marzeń skrytych w głębi Święty Dziadek może spełnić, a gdy Mikołaj Cię ominie zrób na wieczór smutną minę bo to obowiązek Świętych by przynosić nam prezenty . Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie Święty Mikołaj przyjdzie do Ciebie, a potem odleci i skryje go mrok lecz się nie martw - wróci za rok.

    ReplyDelete
  2. sama sobie prezent zrobiłam i to wczoraj

    ReplyDelete
  3. ha-ha, after all it pays to be nice and friendly :-))))
    I always appreciated your sweet comments ♥ thank you for entering! good luck!

    ReplyDelete
  4. what a gorgeous post always beautiful sharing here .... and thanks for your special words you leave me on my blog ... hugz x

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).