Saturday, October 15, 2011

JOURNEY , my first layout for Sketchabilities, sketch 57

Nie wiem czy bardziej sie ucieszylam z faktu ze bede projektowac dla Sketchabilities czy mialam wieksza treme przed tym LO  - z tego samego powodu.
Chcialam zachowac zgodnosc z mapka, swoj "wlasny" styl i nie przeladowac strony.
Same ocencie czy mi sie udalo i koniecznie sprobujcie wlasnych sil z mapka  #57.
Ja moge dzis jeszcze tylko zdradzic ze mam juz gotowa strone wg mapki #58 i planuje dwie kolejne na listopad. 
Nie wiem czy moge zdradzic iz powinniscie  szykowac wiele zdjec w malym formacie ale ... wlasnie to zrobilam, ups...
Dziekuje Karan za zaufanie i mozliwosc wspolpracy w bardzo ciekawym zespole.
Koniecznie sprawdzcie jak moje kolezanki poradzily sobie z zamieszczona ponizej mapka, sama bylam bardzo ciekawa ich interpretacji :) 
Zapraszam TUTAJ 






14 comments:

  1. Jak zawsze przepięknie :) Cudownie ziterpretowałaś mapkę.

    ReplyDelete
  2. Baaardzo mi się podoba!!!
    Forma, dodatki... coś pięknego :D
    :*

    ReplyDelete
  3. What a wonderful layout, love the combination of embellishments and photos.

    ReplyDelete
  4. Isn't this pretty! Love the border.

    ReplyDelete
  5. Congrats again on being on the team :) I love the shabby chic look of the layout!

    ReplyDelete
  6. I really liked your interpretation of the sketch...such a sweet, soft delicate take. Beautiful work!

    ReplyDelete
  7. HI.. a beautiful take on the sketch..

    ReplyDelete
  8. Oooh I think you did FANTASTICALLY with this interpretation Agnieska! IT's my favourite layout of yours ever - truly!! Big congrats!!!

    ReplyDelete
  9. Congrats on your win at OUAS, I love all your layouts

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).