Tuesday, September 6, 2011

Love new post!

W jeden dzien  otrzymac trzy takie przesylki! Same zobaczcie .
Z Japoni przylecialy takie slicznosci ! Raz jeszcze bardzo dziekuje!




Pojawila sie rowniez moja wygrana za jeden z LO na Get Picky!


Bez zdjecia musicie mi uwierzyc na slowo iz Sookie przeslala mi z Singapuru przesliczne papiery Webster`a - w ramach naszej prywatne wymiany polecialy do niej przesliczne papiery Karoli :)

Moje puste jeszcze studio scrapbookingowe /jak to dumnie brzmi :)/ wyglada tak;


Kazda szafka w srodku prezentuje sie na razie tak :


a w jednej znich mieszkaja na razie tylko te rzeczy;

 ale planuje juz jak poumieszczam cala reszte i jak wspaniale bedzie sie zrelaksowac na nowym fotelu;


Jesli macie jeszcze nieco miejsca w swoim biurku polecam podgladniecie czym chce sie z nami podzielic jedna z moich idolek, Oliwian, polecam /just click


6 comments:

  1. Oj ale ci zazdroszczę tych cudeniek;)

    ReplyDelete
  2. lucky girl, great supplies and scrap space!

    ReplyDelete
  3. O rany ale cudowności:) A studia tylko mogę pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  4. Och, jak ja Ci zazdroszczę tego studia!

    ReplyDelete
  5. Piękności dostałaś, a studio zapowiada się świetnie , aż Ci po cichu zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  6. Wow what great goodies you got sent & love your new scrap space - awesomeness!!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).