Sunday, June 5, 2011

BLOG OF THE WEEK AWARD! Scrapbooking.com Magazine

Ostatnio mam powazny klopot z ...czasem.
Brakuje mi zagladania na Wasze strony, zamieszczania nowych scrapow , czytania komentarzy  i zdaje sobie sprawe ze nie nadrobie tych kilku tygodni.
I tak juz zostanie , mam w planie duzo formalnosci, papierow, wyborow :).
Tesknie bardzo ale musze poczekac az zycie wroci do normy :)
Tym bardziej jestem zaszczycona specjalnym wyroznieniem przyznanym mi przez Scrapbooking.com Magazine  !
W nastepnym miesiacu trzy moje prace  zostana rowniez tam zamieszczone.
Juz nie moge sie doczekac mojego nowego pokoju do scrapbookingu, lepszej organizacji w nowym roku szkolnym i nowych wyzwan na ulubionych stronach.

Prosze nie zapomnijcie o mnie, odezwe sie wkrotce :)

Giovanna, please contact me, I need your address to send you some stuff :)

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for taking the time to stop by! You will make me so happy to leave a comment!
Bardzo mi miło ze do mnie zaglądacie :).